Shop Forum More Submit  Join Login
Sweet Emo Session I by Mecki Sweet Emo Session I by Mecki
In orange.

The same question:
Any single (or maybe not?) little emo girls, to play with ;>?
Add a Comment:
 
:iconmacedonianson:
MacedonianSon Featured By Owner Oct 2, 2011
sweeet <333
Reply
:iconincognito-sabellian:
Incognito-Sabellian Featured By Owner Jun 24, 2010
i like the angle of the photo
Reply
:iconbitethepain:
BiteThePain Featured By Owner Dec 29, 2009
lol.
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Dec 29, 2009
Hm..?
Reply
:iconbitethepain:
BiteThePain Featured By Owner Dec 29, 2009
What is hm ?
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Dec 29, 2009
I just wanted to ask what you mean by saying "lol".
Reply
:iconbitethepain:
BiteThePain Featured By Owner Dec 29, 2009
this make me laugh
Reply
:iconrebel4life666:
rebel4life666 Featured By Owner Oct 19, 2009
like i said im an emo guy isnt that good enough D:
Reply
:iconipitiwi:
ipitiwi Featured By Owner Jul 2, 2009  Student General Artist
nice and kinky
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Jul 3, 2009
Haha, thanks xD
Reply
:iconipitiwi:
ipitiwi Featured By Owner Jul 31, 2009  Student General Artist
what do you think of my drawings and other stuf?
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Jul 31, 2009
I realy like the manga girls you have drawn, excelent perspective!
Reply
:iconipitiwi:
ipitiwi Featured By Owner Aug 8, 2009  Student General Artist
thanks :)
Reply
:iconsanta-evita:
Santa-Evita Featured By Owner Aug 29, 2008
ja się zgłaszam;D może nie do końca emo, ale zawsze się mogę ucharakteryzować:P

bardzo sexy są te okulary.
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Aug 29, 2008
Hahaha, w sumie mogę się zastanowić :P
Ale aghr, dziś widziałam takie cudo w antykwariacie...No po prostu nyaa *__*!

Dzięki :D Chociaż z prostą grzywką (która obecnie mam) wyglądają nieco inaczej.
Reply
:iconsanta-evita:
Santa-Evita Featured By Owner Aug 29, 2008
wiem, widziałam Twój opis na gg:D
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Aug 29, 2008
Czekaj, czekaj...
Czemu ja nie mam Twojego gg, a Ty masz moje :P?
Reply
:iconsanta-evita:
Santa-Evita Featured By Owner Aug 29, 2008
nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś miała moje gg:D
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Aug 29, 2008
A to ja się chętnie w nie zaopatrze xD
Reply
:iconsanta-evita:
Santa-Evita Featured By Owner Aug 30, 2008
to sobie znajdź z naszej-klasy kropka peel;)
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Aug 30, 2008
Mhm, ok :D
Reply
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Sep 1, 2008
Hah, thx :hug:!
Reply
:iconzangestu:
zangestu Featured By Owner Sep 1, 2008
LMAO how is it when after 2 mins i been logged in you replyed :D wow luck these days
Reply
:iconmecki:
Mecki Featured By Owner Sep 1, 2008
Hmm, my friends call it "A group Of Quickly Reacting"...Don't ask me why ;P
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 28, 2008
Image Size
217 KB
Resolution
750×743
Link
Thumb

Stats

Views
1,095
Favourites
20 (who?)
Comments
27
Downloads
12
×